POLITYKA PRYWATNOŚCI

JAK PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych jest Polskie Stronnictwo Ludowe z siedzibą 00-539 Warszawa, ul. Piękna 3A,
tel.: 22 620 60 20, e-mail: [email protected]

BEZPIECZEŃSTWO

Z podawaniem danych osobowych osobiście, telefonicznie, przez Internet lub za pomocą innych rozwiązań technicznych wiąże się zawsze pewne ryzyko, a żaden system czy technologia nie zapewniają całkowitego bezpieczeństwa, ani odporności na manipulacje lub działania hakerów. Polskie Stronnictwo Ludowe stosuje odpowiednie środki ostrożności, aby zapobiegać nieupoważnionemu dostępowi i niewłaściwemu wykorzystywaniu danych osobowych. Na przykład, gromadząc dane osobowe, korzystamy z szyfrowania i zapory sieciowej.

Polskie Stronnictwo Ludowe nigdy nie ujawnia danych osobowych bez odrębnej zgody, chyba że jest to konieczne do realizacji zlecenia (np. zapłaty, czy wysyłki newslettera). Informacje mogą jednak zostać ujawnione, jeżeli będzie to wymagane ze względu na przepisy obowiązujące partie polityczne, nakaz sądowy, rozporządzenie lub żądanie władz.

Dla celów statystycznych Polskie Stronnictwo Ludowe może dostarczać stronom trzecim zebrane i poddane anonimizacji dane statystyczne. Takie dane statystyczne nie zawierają identyfikowalnych danych osobowych.

PRZECHOWYWANIE I PRAWIDŁOWOŚĆ DANYCH

Chcemy utrzymywać aktualność bazy danych i regularnie usuwamy nieaktualne i niepotrzebne dane osobowe. Informacje przechowujemy tylko tak długo, jak jest to konieczne do osiągnięcia celu, dla którego zostały zebrane lub zgodnie z wymaganiami prawa. Więcej informacji na temat okresów przechowywania informacji możesz znaleźć w punktach poświęconych określonym usługom.

PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE UŻYTKOWNIKOWI

Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych. Masz prawo wiedzieć, jakie informacje dotyczące Ciebie zostały zebrane, do jakich celów są one wykorzystywane oraz jakim podmiotom – jeśli w ogóle – zostały ujawnione. Aby zweryfikować dane w celu realizacji Twojego zapytania, być może będziemy musieli poprosić o dodatkowe informacje.

Masz prawo do poprawienia lub usunięcia swoich danych osobowych wysyłając mailem na adres [email protected] stosowne zlecenie do naszego Biura.

Możesz zażądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych. Możliwe, że po wyrażeniu sprzeciwu wobec przetwarzania informacji, jeszcze przez jakiś czas zachowamy dane, gdy ocena podstawy prawnej do przetwarzania Twoich informacji nie została jeszcze zakończona.

Masz również prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Twoich danych w każdym przypadku, w którym poprosiliśmy Cię o wyrażenie zgody. Należy pamiętać, że w przypadku niektórych usług cofnięcie zgody uniemożliwia nam dalsze oferowanie usługi (np. wysyłanie Newslettera).

Jeśli podejrzewasz niewłaściwe wykorzystywanie Twoich danych, możesz złożyć skargę do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

 PLIKI COOKIE

W naszym serwisie internetowym używamy plików cookie.

CZYM SĄ PLIKI COOKIES?

Pliki cookies (popularnie nazywane ciasteczkami) to niewielkie pliki tekstowe, wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych.

W plikach cookies, składających się z szeregu liter i cyfr, znajdują się różne informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych, np. tych wymagających autoryzacji – m.in. podczas logowania do konta pocztowego czy sklepu internetowego.

Wszystkie działające w internecie serwisy – wyszukiwarki, strony informacyjne, newsowe, sklepy internetowe, strony urzędów państwowych i innych instytucji publicznych, mogą prawidłowo działać dzięki wykorzystaniu plików cookies.

Ciasteczka umożliwiają także m.in. zapamiętanie naszych preferencji i personalizowanie stron internetowych w zakresie wyświetlanych treści oraz dopasowania reklam. Dzięki cookies możliwe jest też rejestrowanie produktów i usług czy głosowanie w internetowych ankietach.

 Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika, czyli np. zapamiętania logowania do serwisu czy zapamiętania towarów dodanych do koszyka w sklepie internetowym. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

 Informacje szczegółowe oraz wskazówki, jak wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarkach internetowych znajdziesz tutaj: http://wszystkoociasteczkach.pl/

 DZIENNIK BŁĘDÓW

 W celu zapewnienia najlepszej możliwej obsługi w przypadku wystąpienia problemu przechowujemy dane o błędach w naszych urządzeniach („dziennik błędów”). Dane z dziennika błędów są przechowywane przez maksymalnie dwa miesiące, aby mieć pewność, że będą dostępne dla nas, jeśli skontaktujesz się z naszym Biurem z powodu błędu lub problemu.

Kontakt

Jeżeli chcesz porozmawiać na tematy dotyczące naszego województwa, straży pożarnych czy organizacji społecznych – zapraszam do kontaktu na moich profilach Facebooka, Twittera czy też Instagrama (kliknij w poniższe loga). Znajdziesz tam również aktualności dotyczące moich działań.
Jeśli wolisz bardziej tradycyjne metody komunikacji; zawsze możesz napisać maila: [email protected]